3 January 2010

CSI MIAMI: 712, 713

712: Head Case







Episode Recap:­When a man covered in blood thinks he killed someone but has no memory of how he got blood on him, Horatio and the team have the tough job of filling in his memory. The man, Doug Benson, has amnesia brought on by a traumatic event. Unsure if he is the killer, the team processes him and with each new clue, it triggers a memory. Blood evidence on his clothes reveals a father, mother and daughter have been murdered. As hazy memories start to return, the CSIs find the dead family as well as the murder weapon with Doug’s prints on it. It appears Doug is indeed the killer, until evidence at the murder scene proves the presence of another person and that Doug was forced at gunpoint to kill people he didn’t even know. Also, Delko takes a personal interest in the case after having his own bout with amnesia following the shooting. 





還滿莫名的這集,而且沒有713的精采 (我竟然拿這兩集來比較=口=)



那男的記憶沒了,而且還在人來人往的道路走來走去,沒被撞到還真是個大幸(!!)



最原始的兇手還借刀殺人,開夜店的錢好像也要很多.........



不知道卡莉跟戴可會不會湊成一對....  (我希望沒有XD 卡莉還有一個已不見的男友耶)







H自己親自動手做的次數渺茫阿~~~~~~























713: And They're Offed







Episode Recap: ­The team delves into the world of horseracing when a racehorse owner, Robert Banyon, is killed at the track. Video of the race shows Banyon’s horse, an odds on favorite to win, slowed up before the finish line, leading the team to suspect the race was fixed. Meanwhile, a member of the Russian mob breaks in to the house of Ryan’s friend, who is also the track veterinarian. But before Horatio can get any information from the intruder, he slits his own throat, taking his secrets to the grave. After determining the Russian mob tried to strong arm the veterinarian into doping the horse, Horatio soon suspects Ivan Sarnoff, the Russian mob boss (#704), is behind fixing the race. Not wanting to let Ivan get away with another crime, the team looks for iron clad evidence that ultimately proves Ivan doped the horse and has made millions fixing races.­



一個稱職的英國人都對賽馬略知一二 。」新來的講的。     

他長個還不錯唷哈哈在CSI裡應該是演英國人XD  這兩集他出現好多次

  



然後我又在網路〈知識+〉看了一下,

答案都好有趣XDDDDD



賽馬相關〈一〉     我覺得其他答案很酷

賽馬相關〈二〉     最佳解答很詳細



這集卡莉的衣服帥耶,不過剛看到的時候無法適應XDDDDD



納塔莉亞換了一頭很直的長髮



我知道那個小孩是誰了,原來是萊恩的朋友的小孩

不過那小孩滿狠的,因為最後父子倆要到另一個地方從新生活,

萊恩跟他說:「我一定很快就去看你。」

小孩竟然回答 No, You Won't.   〈太直接了吧!!!!萊恩會哭死吧我想XDDDDDDD〉



俄羅斯黑幫果然不是什麼好惹的東西



H一問跟萊恩打鬥的那個俄羅斯小弟,他竟然割喉自殺,還真是保密保到家..



而且最後伊凡斯洛夫雖然被抓去關了,但卻來警告H小組.....



節目最後一開始滿美好的,卡莉去騎馬阿...  

(戴可打電話給卡莉   我發現那手機好像沒有很高級耶,不過用在辦案卻很強大..)



最後變成一個個被監視的畫面







下一集的CSI預告也是非常恐怖 (連已經離開CSI的艾密莉也出現了!!!!!)



而且,AXN還     本來一個禮拜播一集   變成一個禮拜播兩集

(這個消息我該不會是最後一個知道的人吧=口=)



總之,有在收看CSI的朋友們,千萬別錯過阿








10 comments:

  1. 妳真的是有夠用心的欸昱彤彤

    很開心認識那麼天真可愛的妳

    新年快樂喔

    好多圖片

    我最喜歡妳的介紹文就是那篇介紹那個搏命演出的魔術師

    也有客串CSI的那位***

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯... (我要裝謙虛一點XDDDDDDDDD)
      Nice to meet you again XDDDDDDDDDDDDDD
      超感謝小剎支持我的阿!!!!!!!!! =)
      其實那篇我現在覺得.. 也沒有介紹很多 都是奇怪照片XD 哈哈(這句可以自動跳過沒關係哈哈)

      版主 於 January 3, 2010 03:19 PM 回覆

      Delete
  2. 我覺得713的小羊排穿著有點MAN XDDDDDDD





    其實小羊排跟DELKO最後有沒有在一起YOUTUBE可以找到XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 帥氣呀=)

      阿~~~~~我不想知道~~~~~~不要告訴我XDDDDDDDDDD

      版主 於 January 4, 2010 12:08 AM 回覆

      Delete
  3. 我和CSI脫離超久了啦~~~~~~~= ="



    齁~~好想趕快補回來!!!!! XDD"





    不好意思~~路過的路人甲....哈!! 打擾了 = ="



    我也超愛CSI的啦!! >~~<'

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一開始看CSI也是從中途看耶XD
      不過看到後來可以知道大概的走向XDDDDDDD

      CSI大好=)

      版主 於 January 6, 2010 09:29 PM 回覆

      Delete
  4. 成功的秘訣在於:當機會來臨時,你已準備妥當

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯。

      版主 於 January 8, 2010 12:12 AM 回覆

      Delete
  5. 我發現第7季開始到現在,老何越來越常帶手套做檢驗了....XDDD



    s713最後對馬下藥的人到底是誰啊??好像沒有講吼...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我對老何的敏感度沒那麼大XDDDD 但他的肚子也越來越大了@口@

      不是有個人摸馬??? 其實我也記的不清楚xd

      版主 於 January 13, 2010 06:37 PM 回覆

      Delete